3 Eylül 2012

Hayat Güzeldir



30 yıldan fazladır tanırız birbirimizi. 
Sayfalarca yazılacak güzelliklere sahip bir çift onlar benim gözümde. Yıllar ışıltılarından, güzelliklerinden, iyiliklerinden hiç bir şey eksiltmedi.
Ben bildim bileli yoğun tempoda çalışır, ama bir o kadar da hayatın hakkını vere vere yaşarlar. Hayattan birlikte keyif almayı başarabilen nadir çiftlerdendir onlar.


Geçtiğimiz günlerde erkek olanın doğum günüydü. Sevgili eşi sürpriz pastası için beni aradı; konuştuk-yazıştık... Anlattı neler sever-neler yapar.. Sen bunlardan bir şeyler çıkartırsın; sana bırakıyorum dedi.
Peki pastanın üzerinde ne yazsın diye sordum.. Cevap bu güne kadar pastalarıma düşen en güzel, en anlamlı not oldu: " Hayat Güzeldir! "


Yıllardır keyifle yaptığı öyle çok şey vardı ki tadına vara vara.. Birini seçeyim dedim olmadı; hiç biri diğerinden üstün gelmiyordu onu anlatmaya.
Ben de pastayı karmaşa yerine çevirmeden hepsini bir araya getirmeyi denedim. Pastanın bütün yüzlerini ayrı bir pasta gibi kullanmaya çalıştım ama bu da yetmedi :)) ( kayak, spor vs eksik kaldı)


Sevgili Zafer ve Beste...
İyi ki sizleri tanıdım, iyi ki varsınız.. Nice mutlu yaşlarınız olsun.

Hayat Güzeldir!


Yorum Gönder