16 Şubat 2013

EVLENME TEKLİFİ PASTASI



Bu ilk defa oldu:)
Herşey bu maille başladı:
"Merhabalar İpek Hanım,
15 Şubat'ta evlilik teklifi yapmayı düşünüyorum ve bu teklif esnasında servis tabağına hazırlanmış olan kompozisyonla bütünlemek istiyorum. Tabağın içeriği hakkında kesinleşmiş bir fikrim henüz daha yok. Tabağın dış çevresinde benimle evlenir misin ibaresi ortasında ikimizin bir fotoğrafı beyaz bir gül vs vs bunlar çoğaltılabilir tabi ki bu konu hakkında sizden yardım olmak istiyorum. En kısa zamanda geri dönmeniz dileğiyle."



Önce pasta sanarak yazdım bir cevap. Pasta istemiyormuş. Ne istediğini ve kafasındakileri anlayabilmem için karşılıklı yazıştık durduk. Sonunda ben pes ettim ve istediği şeyi yapamayacağımı söyledim. Hatta bu konuda ısrar ettim. Öyle sıkışık bir zamanda o kadar ne olduğunu anlamadığım bir şeyler istiyordu ki :) Sonunda şöyle yazdım:
"Tekrar ısrar ediyorum; lütfen ben bunu yapmayayım. Sonrası için nişan pastanızı yapayım.:)
20ye yakın mailden sonra telefonla başladık kıran kırana direnmeye. O yaptırmak için ben yapmamak için:))
Bu çok eğlenceli zıtlaşmanın malubu ben oldum. Ama yine de direndim ve dedim ki:
"Tamam. Tabağı hazırlayacağım ama benim istediğim şekilde!"

Ben çalışmaya başladım, o beklemeye..
Sonunda o gün geldi. 15 Şubat'ta teklifi yaptı.

Sonucu ben de merak ediyorum:. Ancak onda bu ikna kabiliyeti varken... sanmıyorum ki reddedilsin   :)
Yorum Gönder