8 Şubat 2013

41 Kere Maşallah


Bir süre önce BanaBirPastaYap Facebook sayfasına şunları yazmıştım:

"BanaBirPastaYap takipçilerinin ortak özellikleri var: 

Alışılmış temaların dışında dolaşmayı seviyor, hem canlı hem ara renklerden hoşlanıyorlar. 
Görsel beğenileri yüksek. Kopya tasarımdan hoşlanmıyorlar. 
Zeki bir mizah anlayışına sahip ve muzipler..:) 
Çoğu zaman tasarımı bana bırakacak kadar cesurlar, ya da bir şekilde güveniyorlar:) 
Sıra dışı temalarıyla beni şaşırtmakta, keyifle çalışabileceğim yaratıcı ve görsel kalitesi yüksek konular bulmakta son derece başarılılar. 
İşte öyle bir tasarım daha sahibine ulaşmak için yola çıktı. Sıradaki iki pasta ise şimdiden usul usul gülümsetiyor:)"

Bu çalışma da bunlardan biri işte:)
Meltem Hanım, eşinin 41.yaşını kutlamak için bu esprili temayı seçti. İstediği detayları anlatırken o da, ben de gülmemizi tutamıyorduk. İstediği temayı şu sözlerle tamamladı: Olabildiği kadar "Kitch" bir pasta olsun!

Benim içim pastayı ancak bu kadar "kitch" yapmaya elverdi:)) Çalışırken hem temasıyla, hem renkleriyle hem de esprisiyle çok eğlendiğim pastalardan biri oldu.
Vanilyalı pandispanya, limon/vanilyalı pastacı kreması ve taze orman meyveleri ile oluşturuldu.

Pastayı alamaya beni çok şaşırtan ve sevindiren sürpriz bir kişi geldi! Daha önce eşi tarafından talep edilen sürpriz pastasını yaptığım; tanışmayı çok arzu ettiğim Şebnem Hanım! Ne kadar sevindiğimi tahmin edemezsiniz:)
Yorum Gönder