16 Aralık 2012

NİŞAN PASTASI (Simge&Sağanak)


Simge ve Sağanak; mutluluğunuzun ve birlikteliğinizin ömür boyu sürmesini dilerim

Ertesi gün gelen ve beni çok duygulandıran maili de burada paylaşmak itiyorum:

"İpek Hanım merhabalar

Öncelikle Sağanak'n sürprizine ortak olduğunuz için çok teşekkür ederim. Son dakika haber vermiş size de, umarım zor durumda kalmadınız bizi kırmamak için.

Pastaya gelince, hikayesi şöyle gelişti:

Ben herşeye koşturmaktan, bi yandan çok çalışmaktan, herşey güzel olsun en iyi olsun çabasından cadı gelin olmuş bir haldeyken Sağanak "pastayı teyzem ayarlamak istiyor" diyince hiç itiraz etmedim, pastayla ilgilenmeyi onlara bıraktım:):) ama aklım da sizin yapacağınız pastada kalmıştı. Sevdiceğim de beni çok iyi tanıdığından hangi pastanın beni mutlu edeceğini bilmiş ve sizinle iletişime geçmiş. (doğru adamla evlenmeye karar verdiğimi hep biliyordum:) )

Görünüşünden tadına kadar beklentimin ötesinde, zarafet kremasına bulanmış şahane bir pastamız oldu sayenizde, çok çok teşekkür ediyorum.

Ellerinize, gözlerinize, parmaklarınıza sağlık..

Ben konuşma yapma konusunda hep çekimser olmuşumdur saçmalamamak adına. Ama pastayı kesmeden önce herkese teşekkür edip şunu dediğimi hatırlıyorum:

"Ağzımız tatlansın, hayatımız tatlansın!"

Her anınız, her duygunuz yaptığınız pastalar gibi tatlı olsun.

Sevgilerimle, 

Simge."
Yorum Gönder