10 Aralık 2012

Kişiye özel temalı pasta

 
"Aslında ekli fotoğraflardaki pastalardan herhangi biri yapılabilir mi diye başlamıştım butik pasta aramaya, ama sonra sizin sitenizi gördüm ve kanım kaynadı. sanki size eşimi tarif ettiğimde hayallerimdeki pastayı çıkaracakmışınız gibi bir his var içimde. (olmasa da iyi bir şey ortaya çıkaracağımızı biliyorum :) ...."


Bu pasta üç hafta öncesinden, eşinin 40. yaşına sürpriz pasta arayışındaki  Volkan Bey tarafından talep edildi. 
Eşine sevgisi, onun doğum günü için yaşadığı heyecan ve coşku, telefondaki ya da  maillerindeki her kelimeden anlaşılıyordu.

"Pastanın kaç kişilik olacağı hiç önemli değil,uygun tema nasıl bir pastaya sığarsa öyle yapalım" diyordu "İnsan kaç kere kırkına basıyor, önemli olan heyecan verici, önünde 80 tane resim çektirebilecek pastayı yapmak"


.


Sonra eşinin sevdikleriyle ilgili bilgileri aktardı. Hepsini birden sığdırabileceğimiz bir tema olduğu için, daha önce yaptığım "Hayat güzeldir" pastasını başlangıç noktası olarak belirledi. Bana da istediği temaları pastaya yerleştirmek kaldı...
Pasta yoğun çikolatalı nemli kek, çikolata ara krema, çilek ve çikolata parçalarından oluştu.
Volkan Bey' gibi neşeli, pozitif ve coşkulu birini tanımaktan gerçekten mutlu oldum. Sevgili eşini kutluyor, birlikte geçirecekleri çok uzun ve çok mutlu yıllar diliyorum...

Umarım önünde 80 fotoğraf çektirecekleri bir pasta olmuştur:)
Yorum Gönder