10 Aralık 2012

Bebekli pasta


Bu pasta, bu güne kadar yaptıklarım arasında ayrılması en zor olan pasta oldu benim için:) Saçma gelecek ama; teslim almaya geldiklerinde zorlandığımı itiraf ediyorum :) Denizi özlediğimden midir nedir, bana huzur verdi.


Pastayı çok sevdiğim, çok eski arkadaşım sevgili Yeşim'in talebiyle, kız kardeşinin 39. doğum günü için hazırladım. Pasta sahibi seyahati, denizi, kitap okumayı, yeğenlerini ve elbette ki kızını en çok seviyordu.

Bütün sevdiklerini bir arada toplayabileceğim bir tema arayışındayken, tema kendini oluşturuverdi ve benim çok "huzurlu" diye nitelendirdiğim bu pasta çıktı ortaya:)


Pastanın bir önemli özelliği daha var: Bir gün önce sevgili Yeşim'in ikizlerinin de doğum günü olması nedeniyle, onlar da bu pastaya ortak oldular. Bu muhteşem güzellikteki bebeklerdir ki, BanaBirPastaYap ilk ürününü onlar  için hazırlamıştı...
Böylelikle farkına vardım ki: Bana Bir Pasta Yap'da  bir yaşına girmiş...

Yorum Gönder