24 Kasım 2012

Hayat Seninle Güzel


Eşinin doğum günü için pasta talep eden bir beyden, teslimden bir gün önce aldığım maili (izni olarak) yayınlıyorum. Ve bu pastayla ilgili olarak daha başka söze gerek var mı bilmiyorum..
Tüm kalbimle dilerim ki; Sevgileri, saygıları, özenleri bir ömür boyu sürsün.. Hep çok mutlu olsunlar...




"... Gerçekten yarına kadar oldukça güzel bir heyecan yaşayacağım kesin çünkü eşimi mutlu etmek benim için çok önemli. Dediğim gibi küçücük şeylerden bile çok keyif almayı bilen birisi, eminim yarında çok keyif alacaktır. Pastayı büyük heyecan ve merakla bekliyorum. İlk defa hiç görmeden, sadece hayal ederek düşündüğüm bir pastam oldu. Umarım ileride çocuğumuza da ilk doğum gününde bir şaheser pasta yaratırsınız:)...
Tekrar ilginiz, sıcakkanlılığınız ve vaktiniz için teşekkür ediyorum.  "





Yorum Gönder