29 Kasım 2012

Elif'in "Sevdikleri"




"...Elif, her türlü hayvanı, doğayı, ağaçlara tırmanmayı hatta ağaçta kitap okumayı, piyano çalmayı, okumayı ve tiyatroyu çok seviyor. İlerde tiyatrocu olup Venedik ya da Stockholm'de yaşayacakmış."  diye anlatmış annesi Elif'i mailinde. 
Sonra da işin en keyifli kısmını-temayı- bana bıraktığını eklemiş.



 Bu kadar güzel ve ince zevklerden hangisini seçip bir tema oluşturacağıma karar veremeyince; temayı "sevdiklerim" olarak belirleyip, hepsini birden kullanmaya karar verdim.



Böylece bu kurabiyeler çıktı. 
Ben yaparken, Elif kurabiyelerini beklerken; çok heyecanlandık.. Teslim günü geldi, kurabiyeler kargoya verildi, İstanbul'a doğru yola çıktı... 

Ertesi gün, annesinin telefondaki sözleri, yolladığı fotoğrafı, Elifin de Facebook'tan gönderdiği mesajı beni çok mutlu etti.



Elif'cim doğum günün kutlu olsun. Seni gibi tatlı bir kızı tanımaktan mutluluk duydum. Umarım bir gün yüz yüze de karşılaşırız.





Yorum Gönder