18 Ağustos 2012

Furla Loafer ve Çanta Pasta Bodrum'da...



Ben hala inanamıyorum ama bu pasta gerçekten de şu anda Bodrum'da.
Çok sevdiğim bir arkadaşım tarafından, kızının doğum günü için talep edildi.
İç malzemeleri; vanilyalı pandispanya, badem+antep fıstığı eşliğinde beyaz çikolata ganaj ara dolgu olarak kararlaştırıldı. Pastanın tasarımında, Ece'nin çok severek kullandığı eşyaları seçildi.
Teslim tarihi belirtildi...
Buraya kadar herşey normal...


Sonra arkadaşım bu pastayı Bodrum'a götüreceğini söyledi.!
Önce "hıı-mıı" bişeyler dedim.. sonra onu vazgeçirmek için diğer çeşitli mazeretleri sıraladım: "Hava çok sıcak; bozulur", "Paramparça olur, hayal kırıklığı yaşarsın" , "Hele arabayla mı, mümkün değil !", "Gel şunu Ece Ankara'ya döndüğünde yapalım"....

Yok, olmadı...
Öyle kararlıydı ki..." Ben bu pastayı kızıma sürpriz götüreceğim! "dedi; o kadar.

Akşam saat 10 da pasta için özel hazırladığı kutuyla geldi; pastayı yerleştirdiği gibi Bodrum'a doğru yola çıktı..
Sabah 8.30 du, pastanın buzdolabına sağ salim yerleşmiş fotoğrafını yolladığında..
Ardından Ece'nin telefondaki sesi gözlerimi doldurdu; heyecandan konuşamıyordu:)

Ne güzel arkadaşlarım var benim...Ve ne güzel bir işim...
Teşekkürler, Teşekkürler...
Yorum Gönder