4 Haziran 2012

Tombul A380

Başlarken zorlanacağımı düşündüğüm pastalar, bittiğinde en sevdiklerim oluyor. Bu da onlardan biri işte...

Yoğun bir hafta sonuna denk gelen bu tasarımın öyküsü, benim için çok sevimli:

Ela Hanım, eşinin 50. doğum gününde vereceği sürpriz parti için eşinin özelliklerini yansıtacak bir pasta istiyordu. Yabancı bir hava yolu şirketinde çalışan ve seyahat etmeyi çok seven eşi için,  A380'in iyi bir pasta modeli olacağını  söylediğinde biraz telaşlanmadım değil:) Sonrasında bana gönderdiği  bir A380 modeli ile aslında ne kadar doğru bir seçin olduğunu anladım ve bu tombul A380'e bayıldım...
Yaklaşık 30 kişilik bu pasta Ela Hanım'ın tercihi ile kakaolu pandispanya, fıstık ve çikolata parçaları ile katlandırılmış bitter çikolata ganaj ile hazırlandı.
Ela Hanımın ertesi gün gönderdiği zarif not, beni çok mutlu etti.

Zaman sıkışıklığından ötürü fotoğraflar çok iyi olmasa da, pasta hakkında fikir verebilir.

Tombul A380, yaptığım en keyifli pastalardan biriydi.
Üzerindeki modeli kendisine pek benzetemediğimi düşündüğüm Fikri bey umarım bana çok kızmamıştır:)))

Yorum Gönder