2 Nisan 2012

Transformers- Optimus Prime


İtiraf ediyorum; temanın adı konduğunda beni en çok telaşlandıran pasta bu oldu.  
Transformers kız çocuğu olan bir anne için tahmin edersiniz ki oldukça yabancı bir konu. Bu yüzden günler öncesinden araştırma, deneme, öğrenme çalışmaları başladı. Gözüm alıştıkça aslında hiç de zor olmadığını fark ettim ve o andan itibaren her zamanki gibi zevkle çalışmaya başladım. Çalıştıkça daha da arttı keyfim. Bittiğinde endişelerimden eser kalmamıştı.


50 cm yüksekliğindeki bu pasta, çok sevdiğim bir arkadaşımın 10 yaşına giren oğlunun doğum günü için talebiydi.

Doğum günü sahibi, pastanın temasından habersizdi. Bu yüzden ben her zamanki gibi, pastayı ilk gördüğü anı yakalamaya çalıştım:
Gözleri kocaman açılmış;  hayret, mutluluk ve şaşkınlığın aynı anda yer aldığı yüzde,  gülümseyen sonuna kadar açık bir ağız. Kelimesiz bir kaç dakika... 
Ben bu anları paylaşabilmeyi öyle seviyorum ki:)))



İyi ki doğdun Tuna, tuttuğun tüm dilekler gerçek olsun. Ve güzel ailenle hep böyle mutlu ol...
Yorum Gönder